علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال شامگاه شنبه ۱۶ بهمن با تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران به تماشای فیلم «بیرو» نشست.

به گزارش نوپیام و به نقل از هنر ام‌روز، فیلم سینمایی «بیرو» که در چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و با موضوع زندگی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ساخته شده است شب گذشته شنبه ۱۶ بهمن با حضور علیرضا بیرانوند در سینما هروی سنتر اکران شد.

علیرضا بیرانوند به دلیل بیماری کرونا و همچنین بازی های تیم ملی فوتبال موفق نشده بود فیلم را تماشا کند شب گذشته برای اولین بار به تماشای «بیرو» نشست.

بیرانوند بعد از تماشای این فیلم با تشکر از کارگردان و تهیه کننده آن گفت: زحمت زیادی برای ساخت این فیلم کشیده شده و بسیار به زندگی واقعی من نزدیک است.

او در پایان عنوان کرد: به نظر من مخاطب اصلی این فیلم نوجوانان و جوانانی هستند که به هدف خود فکر می کنند و امیدوارم بعد از تماشای این فیلم تلاش و انگیزه خودشان برای رسیدن به هدفشان را جدی تر دنبال کنند و همه حرف فیلم این است هرگز دست از تلاش برندارند.

مهدی دارابی، ابراهیم میرزاپور، خواهران منصوریان، سیدمهدی رحمتی، مرتضی پورعلی گنجی، سیاوش یزدانی از دیگر مهمانان حاضر در اکران این فیلم بودند.

فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی‌‌علی عباس میرزایی و تهیه کنندگی مجید برزگر درباره دوران کودکی تا اوج علیرضا بیرانوند دروازبان تیم ملی فوتبال ایران ساخته شده و به عنوان فیلم افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =