مهدی رسول پناه از صدری و سمیعی برای مناظره زنده دعوت کرد
مهدی رسول پناه، مدیرعامل پیشین پرسپولیس، با ارسال نامه‌ای به برنامه فوتبال برتر از صدری و سمیعی برای مناظره زنده دعوت کرد.
به گزارش نوپیام و به نقل از شهرخبر  : شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی نامه مهدی رسول پناه ، مدیرعامل سابق قرمزها را خواند. این نامه به این شرح است:

“جناب آقای هاشمی تهیه کننده محترم برنامه فوتبال برتر. همانطور می‌دانید مدیریت باشگاههای ورزشی و تیم‌های فوتبال امری است خطیر که مستلزم هم افزایی در ظرفیت‌های ورزشی، تجاری، حقوقی، مالی و رسانه‌ای می‌باشد. بدیهی است زیرساخت رشد و موفقیت و ایجاد منابع پایدار، درگرو مدیریت صحیح و خلاقانه باوجود حداقل امکانات می باشد. لذا پاسخگویی و شفافیت در مقام ارزیابی عملکرد مدیریت باشگاه می تواند گام بلندی در جهت مبارزه با فساد در ورزش و مقابله با پدیده شوم دلالیسم در فوتبال باشد که این امر جلوه روشنی از اهتمام به رعایت و پایبندی به قانون است. با توجه به سبق قهرمانی‌ها و دستاوردهای بزرگ پرسپولیس، این انتظار از سوی هواداران و هم مسئولان دو چندان است که مدیران خدوم این باشگاه حتی بیشتر از سایرین، نسبت به مسئولیت واقعی خود در قبال جامعه حساسیت و توجه نشان دهند.

با این وصف و با عنایت به مراتب فوق به عنوان یک هوادار پرسپولیس که افتخار خدمت‌گزاری در مکتب بزرگ پرسپولیس را داشته‌ام از آقایان سمیعی و صدری (به عنوان مدیران ادوار باشگاه) دعوت می‌کنم برای احترام به هوادار، جهت رفع پاره‌ای ابهامات و عملکرد مدیریتی که سوالات بی‌شماری از هواداران است با تاکید بر رعایت عدالت و اصل انصاف مبنی بر شفافیت و احراز واقعیت در برنامه زنده فوتبال برتر حاضر شده و انتظارات به حق جامعه بزرگ هواداران پرسپولیس و عموم فوتبال دوستان و مسئولان ورزش کشور را اجابت کنند. بی شک این موضوع، موارد و سوالاتی که سرمربی معلوم باشگاه (آقای یحیی گل محمدی) به صراحت در مصاحبه های خویش اشاراتی به وجود دست های پشت پرده و سنگ اندازی به تیم را داشتند. همچنین چرایی و چگونگی نقل و انتقال بازیکنان در این برهه‌ی دو سال، بعد از رفتن آقای برانکو مسئله‌ای حائز اهمیت است، لذا در جهت حفظ اعتلاء هویت و اصالت باشگاه می‌طلبد تا با آسیب شناسی کامل، بتوانیم با هم افزایی از این موانع بگذریم از این رو اینجانب نیز به نوبه خود برای پاسخگویی و ادای توضیح در مورد دوره فعالیت مدیریت خود پیشگام می شوم و امیدوارم با همیاری آقایان سمیعی و صدری و یحیی گل محمدی نیز از این اقدام سازنده بدون هیچ گونه عذر و بهانه استقبال کنند. قطعا این حرکت ارزشمند، به سنتی پایدار برای مدیران سایر باشگاه ها تبدیل شود و شاهد پیشرفت روزافزون فوتبال کشور و پالایش فوتبال از آلودگی‌هایی باشیم که گریبان برخی تیم های بزرگ فوتبال ما را گرفته است. با احترام مجدد مهدی رسول پناه”
میثاقی، مجری برنامه هم از این اتفاق استقبال کرد و گفت ما آماده میزبانی از این نفرات هستیم و آقای صدری هم گفته بعد از نشستن پول به حساب کالدرون به برنامه می‌آید و اگر فرصتی شد با آقای گل محمدی و رسول پناه هم به گفت و گو می‌نشینیم. همین طور این مجری ادعا کرد این سومین بار است که مهدی رسول پناه این نامه را برای فوتبال برتر ارسال می‌کند و چنین درخواستی دارد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =