احتمال بازگشت احسان حاج صفی به ترکیب اصلی تیم ملی در دیدار با کره جنوبی پس از غیبت در 3 دیدار گذشته
به نقل از نوپیام ، احسان حاج صفی کاپیتان چپ پای تیم ملی این شانس را دارد با توجه به حساسیت بازی مقابل کره از سوی دراگان اسکوچیچ در ترکیب ثابت تیم ملی مقابل تیم ملی کره جنوبی قرار گیرد.

این در حالی است که در بازی مقابل عراق و امارات دراگان اسکوچیچ ترجیح داد تا از امید نورافکن بهره ببرد، اما بازی ریسکی این بازیکن و دریافت کارت زرد به همراه چند خطای خطرناک باعث شد تا سرمربی کروات تیم ملی او را در بین دو نیمه تعویض کند و حالا با توجه به شرایط به وجود آمده این احتمال وجود دراد اولین تغییر اسکوچیچ برای بازی مقابل کره جنوبی بازگشت حاج صفی به پست دفاع چپ باشد.

کاپیتان تیم ملی که در دو بازی قبلی این مرحله برابر سوریه و عراق به دلیل مصدومیت غایب بود، پس از رسیدن به آمادگی مطلوب بار دیگر مورداعتماد دراگان اسکوچیچ قرار گرفته و در اردوی تیم ملی حضوری فعال دارد. این بازیکن چپ پا که قابلیت بازی در دو پست مدافع چپ و همچنین هافبک دفاعی را دارا است، یکی از مدعیان رقابت اصلی در هر دوی این دو پست محسوب می‌شود.

در تصویری که علیرضا زینلی عکاس پایگاه خبری فوتبالی از این بازیکن ثبت کرده است، وحید هاشمیان در حال گفتن نکات ویژه به کاپیتان تیم ملی است تا او آماده نبرد حساس برابر حریف سنتی در آسیا شود. حاج صفی یکی از بازیکنان باتجربه در اردوی شاگردان اسکوچیچ به شمار می رود که بارها با تیم ملی مقابل کره به میدان رفته است و تجربه او در بازی مقابل این تیم می تواند کمک حال اسکوچیچ و شاگردانش باشد.

اکنون باید دید آیا اسکوچیچ باز هم پست دفاع چپ خود را تغییر داده و رای به بازگشت احسان حاج صفی در این پست خواهد داد یا نه.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 4 =