دبیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست انتظار داریم با درخواست‌ها و مکاتباتی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، اعتبار تخصیص یافته برای مقابله با گرد و غبار در سالجاری اصلاح شود.

علی‌محمد طهماسبی از بودجه‌های اختصاص یافته برای مقابله با پدیده گرد و غبار انتقاد و اظهار کرد: اعتبارات برای مقابله با پدیده گرد و غبار در شهرهای کشور نباید کاهش یابد، بعضا شاهدیم، به محض اینکه اندکی وضعیت گرد و غبار و شدت آن، بنا به دلایل طبیعی و محیطی و یا حتی اقدامات صورت گرفته، کاهش می‌یابد، بودجه‌های تخصیصی و تصویبی نیز روند نزولی پیدا می‌کند.

 

وی افزود: نباید برای تخصیص و تصویب بودجه و اعتبارات در موضوع مقابله با گرد و غبار نگاه کمیّتی وجود داشته باشد، زیرا با قرارگیری در شرایط نسبی بهبود وضعیت گرد و غبار، نیازمند اقدامات مراقبتی هستیم، زیرا این طور نیست که اقدامات به یکباره برای مقابله با گرد و غبار انجام نشود.

 

دبیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه برای تداوم تخصیص اعتبارات به منظور مقابله با گرد و غبار مکاتبات متعددی با سازمان برنامه و بودجه داشته‌ایم، افزود: امیدواریم در سال جاری مساعدت‌هایی برای تأمین اعتبارات برای مقابله با گرد و غبار از سوی سازمان برنامه و بودجه صورت گیرد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =