ملی‌پوش ووشو ایران گفت: با توجه به تعطیلی دو ساله مسابقات بین‌المللی ووشو، دلم برای حضور در تیم ملی تنگ شده است.
علی خورشیدی  در خصوص قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در رقابت‌های لیگ برتر ووشو اظهار داشت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و همه بچه‌های تیم ملی در لیگ پخش شده بودند. ما نیز در تیم دانشگاه آزاد ستارهای خوبی داشتیم و تواتستیم در قهرمانی پیاپی هت‌تریک کنیم و من نیز با تیم دانشگاه آزاد دبل کنم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود با حضور بیشتر ملی‌پوشان در دانشگاه آزاد رقابت با آنها سخت خواهد بود، گفت: ما تیم قدرتمندی داشتیم، اما برای حضور در لیگ نیز تمرینات منظمی داشتیم. سطح ووشو ایران خیلی بالا است و بچه‌ها از لحاظ فنی به هم نزدیک هستند و به راحتی قهرمان نشدیم. ما حدود 2 ماه در اردو بودیم و نتیجه تمرینات خوب خود را با قهرمانی گرفتیم.

قهرمان ووشو جهان با اشاره به دلتگی خود برای حضور در تیم ملی تاکید کرد: خیلی دلم برای حضور در تیم ملی تنگ شده است. خوشبختانه وزن 75 کیلوگرم به بازی‌های آسیایی اضافه شد. در مسابقات جهانی در وزن 80 کیلوگرم مبارزه کردم، اما برای حضور در بازی‌های آسیایی وزن خود را کاهش خواهم داد. در لیگ نیز با وجود مبارزه در وزن 80 کیلوگرم، سه، چهار کیلو زیر وزن بودم. امیدوارم موفق به حضور در تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی شوم، چرا که تمام هدفم کسب مدال طلای این مسابقات است.

خورشیدی تاکید کرد: رقبا و دوستای خوبی در وزن 75 کیلوگرم حضور دارند. 4، 5 بازیکن برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در این وزن مدعی هستند و امیدوارم بتوانم در این وزن ملی‌پوش شوم.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =