شهید قاسم سلیمانی در سخنانی به موضوع مناظره‌های انتخاباتی اشاره می‌کند و می‌گوید: تضعیف کنندگان دین و انقلاب مغضوب نبی مکرم اسلام و شهدای این راه‌اند.
به نقل از نوپیام، این روزها بحث انتخابات در کشورمان داغ است، نامزدهایی که احراز صلاحیت شده‌اند، در حال آماده شدن برای تبلیغات‌اند و مردم نیز به دنبال گزینه اصلح. مهم‌ترین اتفاق در این بین “انتخاب اصلح” است و همه وظیفه دارند با تحقیق و جست‌وجو بهترین فرد را برای تصدی این مسئولیت انتخاب کنند. مروری بر وصایای شهدا با موضوع انتخابات، بیانات رهبر انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یکی از بهترین منابع برای انتخاب گزینه اصلح است
شهید قاسم سلیمانی: هر رقابتی با هم می‌کنید و هر جدلی با هم دارید، اما اگر عمل شما و کلام شما یا مناظره‌هایتان به نحوی تضعیف کننده دین و انقلاب بود، بدانید شما مغضوب نبی مکرم اسلام و شهدای این راه هستید…..

گفتنی است یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 که برای رای‌آوری به هر دستاویزی چنگ می‌زند، روز گذشته در دومین مناظره تلویزیونی، شهید قاسم سلیمانی را با لفظ «حاج قاسم عزیز» مورد خطاب قرار داد؛ اما در تمام طول مناظره، علاوه بر اینکه خلاف دیدگاه‌های این شهید والامقام به ایراد سخنرانی پرداخت، به نکاتی در خصوص حجاب و نادیده گرفتن اعتقادات مسلمانان در این زمینه اشاره کرد که این گفتار حاج قاسم می‌تواند پاسخی به این نامزد باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شش =