جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین روز چهارشنبه به مناسبت فرا رسیدن دهمین سالگرد انقلاب مردمی این کشور با صدور بیانیه ای خواهان اتئلاف همه گروه ها و ملت برای تغییر ریشه ای نظام سیاسی حاکم بر بحرین شد.

به نقل از نوپیام،‌ این جنبش در این بیانیه از تمامی نیروهای سیاسی خواست با وحدت و ائتلاف، پروژه تغییر ریشه ای نظام سیاسی حاکم بحرین را به عنوان مهمترین مطالبه مشروع و عادلانه میهنی و ملی پیگیری نموده و در دفاع از کرامت، آزادی، استقلال و حاکمیت مردم به عنوان نیاز فوری و ضروری اقدام نمایند.

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین ضمن محکوم کردن احکام ستمگرانه تاکید کرد که رژیم اشغالگر و جنگ طلب آل خلیفه از اجرای اصلاحات واقعی عاجز مانده و صحنه رویارویی و نبرد ما، صحنه دست یافتن به کرامت انسانی و شرافت است که رژیم، آن را با زور شمشیر و قهر و خشونت به گروگان گرفته است و همچنان شدیدترین سرکوب ها، شکنجه و خشونت را به کار بسته تا اراده مردمی را به زانو در آورده و مردم ما از خواسته های خود کوتاه بیایند و بر مقدرات جامعه بیش از پیش حکمفرما شوند. این سیاست آنان همچنان ادامه دارد و ملت ما مشروعیت آنها را هرگز نخواهند پذیرفت.

در این بیانیه آمده است:‌ از روزهای ابتدایی آغاز این انقلاب مردمی در 14 فوریه 2011 میلادی تاکید شده است و اکنون نیز تاکید می شود که اصول میهنی و دستیابی به حقوق سیاسی که انقلاب مردم ما به خاطر آنها شکل گرفته و در راه رسیدن به آرمان هایش صدها نفر از فرزندان این ملت فداء و هزاران نفر هم مجروح و جانباز شده اند و سی هزار نفر در زندان های رژیم افکنده شدند و بیش از پنج هزار نفر همچنان در زندان ها به سر می برند.

جنبش یاران بحرین در آستانه دهمین سالگرد این انقلاب شکوهمند از تمامی نیروهای سیاسی و مخالف خواست تا با وحدت و ائتلاف، پروژه تغییر ریشه ای نظام سیاسی حاکم را به عنوان مهمترین مطالبه مشروع و عادلانه میهنی و ملی پیگیری نموده و در دفاع از کرامت، آزادی ، استقلال و حاکمیت مردم به عنوان نیاز فوری و ضروری کشور اقدام نمایند.

این جنبش استقرار نطام سیاسی مردمی ،‌ حاکمیت و مشروعیت مردمی ،‌ برپایی رفراندوم ، تدوین قانون اساسی فراگیر،‌ ‌تاسیس مجلس شورای ملی ، نظام قضایی مستقل و ‌آزادی های مدنی را از اصول مبنایی و حقوق ثابت انقلاب مردم بحرین بر شمرد .‌

آنان در بیانیه خود آورده اند ما در آستانه دهمین سالگرد انقلاب مردمی و در طول 10سال گذشته بارها تاکید کرده ایم کشور و نظام سیاسی که حامی حقوق اساسی مردم و ارزش ها و هویت ملی ما باشد را خواستاریم. عدالت ، برابری و حق آزادی بیان باید محترم شمرده شود. مردم انقلابی ما در نخستین روزهای انقلاب 14 فوریه،مطالبات عادلانه و مشروع و تعیین حق سرنوشت را یک صدا فریاد زدند و همچنان نیز بر آن اصرار دارند و بدان پایبند می باشند. امروز ملت ما بیش از پیش خواستار به زیر کشیدن استبداد ، دیکتاتوری و پایان دادن به حاکمیت رژیم اشغالگر و جنگ طلب آل خلیفه را که با گروهی اندک و خانوادگی بر مقدرات و ثروت های این ملت چنبره زده اند را فریاد می زنند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 1 =