سعید محمد از زمان انتصابش در مناطق آزاد برای سامان‌دهی به مشکلات و دغدغه‌های ساکنان و سرمایه‌گذاران این منطقه اقدام نموده‌ است و به همین منظور جلسات متعددی با نمایندگان مجلس و وزارت ورزش توسط وی برگزار شده‌ است که از آن جمله می‌توان تلاش وی برای اجرایی شدن کامل قوانین منطقه آزاد نام برد اما این اقدامات وی و به مذاق بعضی‌ها خوش نیامده و بنابراین شایعه آمادگی وی برای دور بعدی انتخابات را می‌پراکنند.

به گزارش پایگاه خبری نوپیام و به نقل از ایلنانیوز : همواره پس‌از پایان دوره‌ی انتخابات و انتصاب رئیس‌جمهور جدید کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی دیگر زیر ذره‌بین رسانه‌ها و افراد قرار می‌گیرند، حال اگر آن نامزد انتخاباتی در سمتی مشغول به فعالیت باشد و بخواهد به‌درستی به وظایف خود عمل کند شایعاتی در خصوص وی پراکنده خواهد شد، سعید محمد که درحال حاضر در سمت دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی مشغول به فعالیت و خدمت است نیز از این قاعده مستثنی نیست، اقدامات مناسب و عمل به‌درستی به وظایف وی مدتی است که شایعه آمادگی وی برای دور بعدی انتخابات را توسط برخی از رسانه‌ها رقم زده‌ است.

این‌دست از شایعه‌ها با هدف ایجاد اختلال در عملکرد مسئولان و مدیران صورت می‌گیرد تا بتواند موجب ایجاد مانعی جدی بر سر راه اقدامات آن‌ها شوند از طرف دیگر اگر رسانه‌ها یا افرادی در حمایت از آن‌ها مطلبی را منتشرکنند نیز محکوم به اخذ هزینه و رشوه می‌شوند.

سعید محمد از زمان انتصابش در مناطق آزاد برای سامان‌دهی به مشکلات و دغدغه‌های ساکنان و سرمایه‌گذاران این منطقه اقدام نموده‌ است و به همین منظور جلسات متعددی با نمایندگان مجلس و فدراسیون ورزش توسط وی برگزار شده‌ است که از آن جمله می‌توان تلاش وی برای اجرایی شدن کامل قوانین منطقه آزاد نام برد اما این اقدامات وی و به مذاق بعضی‌ها خوش نیامده و بنابراین شایعه آمادگی وی برای دور بعدی انتخابات را می‌پراکنند.

باید توجه داشت که اقدامات و عملکرد وی صرفاً عمل به وظایف است و آمادگی او برای دور بعدی انتخابات از پایه و اساس کذب است. از طرف دیگر قطار سیزدهم در ابتدای راه است و هنوز تا رسیدن به دوره بعدی انتخابات چهار سال باقی مانده است. بنابراین نمی‌توان از حالا گفت که چه کسی در دور بعدی انتخابات شرکت خواهد کرد. از طرف دیگر دولت‌مردان در این دوره تلاش می‌کند تا به‌درستی به وظایف خود عمل کند و منصفانه نیست که بخواهیم با سنگ‌اندازی این قطار را از حرکت باز داریم و مانع پیشرفت و دستیابی به اهداف ملی که توسعه و پیشرفت کشور است شویم. از سوی دیگر نیاز است که مردم با بصیرت و آگاهی خود اقدامات و عملکرد مسئولان را مشاهده و بررسی کنند نه این‌که بخواهند سوار بر موج رسانه‌ای برخی از رسانه‌ها شوند که در بسیاری از مواقع اهداف شوم و مانع رشدی را بر سر دارند.

رسالت رسانه‌ها انتشار اخبار و گزارشات است نه قضاوت، بنابراین باید به وظیفه و رسالت خود عمل کنند و درکنار مسئولان و مقامات برای عملکرد بهتر باشند

یادداشت؛ مرتضی بلوکی_ کارشناس رسانه‌ای

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هشت =