بیانیه جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در محکومیت سکوت معنادار جامعه جهانی در برابر جنایت های نیروهای دشمن بر مردم مظلوم یمن

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش پایگاه خبری نوپیام : قال الله سبحانه وتعالى: (ولا تحسبن الله غافلا عما يعمل الظالمون إنما يؤخرهم ليوم تشخص فيه الأبصار) سورة ابراهيم/، آیه ٤٢/ صدق الله العلي العظيم ( وخدا را از آنچه ستمکاران می کنند غافل مپندار ، جز این نیست که کیفر آنان را برای روزی به تاخیر می اندازد که چشم ها در آن خیره می شود ) .

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین ، سکوت بین المللی در قبال جنایات جنگی و قتل عام مردم بزرگ مسلمان یمن را محکوم می کند و شورای امنیت و سازمان ملل متحد را در قبال آنچه نیروهای رژیم صهیونیستی – آمریکایی و صلیبی با حمایت آمریکا و انگلیس انجام می دهند را کاملاً مسئول می داند .

ما همچنین شیطان بزرگ آمریکا و متحدان غربی اش و صهیونیست ها را مسئول همه این جنایات شنیع و کثیف و بمباران هوایی با هواپیماهایشان می دانیم که مردم غیر نظامی و بی دفاع یمن را با گدازه های بمب و موشک هایشان در صنعا، حدیده، صعده و سایر شهرها و استان های دیگر به منظور به زانو در آوردن مردم و لشکر دلاور آن و کمیته‌های مردمی قهرمان یمن که عوامل رژیم های مرتجع استکبار جهانی در ریاض و ابوظبی را به زانو در آوردند و در معرض اراده شیاطین زمین قرار گرفتند ، بمباران می کنند .

ما همچنین سکوت روسیه ، چین و سایر کشورهای جهان و کشورهای عربی را در قبال کشتارها، و جنایات جنگی که علیه مردم مسلمان یمن انجام می‌شود، به شدت محکوم می‌کنیم و با تأسف فراوان باید بگوییم ، حاکمان جهان که از ارزش های انسانی و تمدنی عدول کرده اند به ظالمان و مستکبرین جهان تبدیل شده اند ، و مردمی بی دفاع را در مقابل خود می بینند که بدون سرزنش واقعی از آنچه که اتحاد عربی- صهیونیستی-آمریکایی در برابر مردم بی دفاعی انجام می دهد و در برابر اشغال سرزمین های خود توسط ائتلاف سعودی-اماراتی مقاومت می کنند، می کشند، سلاخی می کنند، آواره می کنند و خرد می کنند . و برای سربلندی، عزت، عزت و حاکمیت بر سرزمین خود، در مقابل جنگ جهانی تحمیلی توسط ایالات متحده آمریکا و استعمار صلیبی غربی و اسرائیل به واسطه عربستان سعودی، امارات، آل خلیفه در بحرین و دیگر دولت های مرتجع عرب سایر کشورها، شجاعانه و دلیرانه مبارزه کنند .

ما به عذاب الهی که نصیب حاکمان ستمگر و مستکبر در آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، رژیم صهیونیستی و تمامی دولت‌های جهان که سلاح های پیشرفته و مرگبار ائتلاف متجاوز علیه یمن را تأمین می‌کنند، کاملاً مطمئن هستیم. خداوند متعال بندگان مظلوم خود را در یمن مقاوم ، یمن اسلام اصیل و ناب محمدی (ص) ، پیروز خواهد کرد .

واقعاً جای تاسف و شرم است که شورای امنیت سازمان ملل و سازمان ملل نهادهایی هستند که با پول های سیاسی کثیف خرید و فروش می شوند، بنابراین این نهادها برای دریافت پول های سیاسی تابع اراده آمریکا، غرب، آل سعود و آل زاید هستند. درنتیجه شورای امنیت سازمان ملل و سازمان ملل متحد در کنار جلادان در برابر قربانیان می ایستد . جایی که ما می‌بینیم و تماشا می‌کنیم و تمام دنیا نظاره گر فجیع‌ترین جنایات و کشتارهای خونسردانه علیه مردم یمن هستند و روزانه صدها شهید و مجروح تقدیم می‌کنند .

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه در بحرین مسئولیت اجرای آخرین حمله وحشیانه و تشدید اقدامات جنون آمیز هیتلری علیه برادران و فرزندان مردم مسلمان بی دفاع یمن توسط ائتلاف شیطانی سعودی – اماراتی را که تحت پوشش مستقیم جنگجویان صلیبی آمریکایی-صهیونیستی می داند ، که مرتکب جنایات وحشیانه و فجیع شده اند . این لکه ننگ و نکبتی است که بر جبین جامعه بین المللی نقش بسته است آنانی که شاهد این گونه جنایات و کشتارهای دسته جمعی و وحشیانه هستند و در برابر آنها سکوت مرگبار اختیار کرده اند .

شورای بین المللی نفاق و سازمان ملل (توطئه سازمان ملل علیه مردم مظلوم) ، قربانی را محکوم می کند که از غرور، حیثیت، شرف، حاکمیت و استقلال خود در برابر نیروهای شیطانی استکبار دفاع می کند که هفت سال پیش تهاجم نظامی آشکاری را علیه یمن انجام داد تا آن را اشغال کند و ثروت، دارایی و نفت آن را تصرف کند و آن را به ابزاری قابل انعطاف در دست آمریکا، اسرائیل، ریاض، ابوظبی و دیگر قدرت‌های استعماری مستکبر تبدیل کند . همه این ها برای این است که یمن وارد پروژه عادی سازی با رژیم اشغالگر صهیونیستی و بر علیه محور مقاومت شود .

ما به استواری ملت قهرمان و مقاوم یمن در برابر استکبار و توحش نیروهای کفر و استکبار جهانی و ابزار آن در ریاض و ابوظبی اطمینان کامل داریم و این همه کشتار و جنایت بدون مجازات نخواهد ماند.

آنهایی که در شورای نفاق بین المللی و سازمان ملل (حکومت های توطئه کننده علیه مردم) در مقابل جنایات و کشتارهای ائتلاف متجاوز علیه مردم یمن سکوت می کنند،

هنگامی که حاکمان ریاض و امارات و اربابان آنها در واشنگتن، کشورهای غربی و اسرائیل فریاد می زنند ، زبان خود را فرو ببرند و ببندند .

این جنبش همچنین از همه ملت‌های عربی و اسلامی که در راس آن‌ها جنبش های آزادی‌ بخش و گروه ‌های مقاومت اسلامی و میهنی در محور مقاومت می‌خواهد با ایستادگی و انجام تظاهرات همبستگی در کنار مردم یمن برای محکوم کردن جنایات عربستان سعودی و امارات علیه مردم یمن بایستند . مردم غیور ما در بحرین نیز با وجود شرایط ظلم و تروریسم، امروز شنبه 22 ژانویه 2022 میلادی با برگزاری تظاهرات با مردم یمن، آرمان ها و شهدای آنها اعلام همبستگی کردند و تجاوز به یمن را محکوم کردند .

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین ، همچنین از شبکه های ماهواره ای محور مقاومت می خواهد که نقش مهم و برجسته ای در افشای جنایات و کشتارهای ائتلاف متجاوز صهیونیستی- آمریکایی علیه غیرنظامیان بی دفاع یمن ایفا کنند .
هدف قرار دادن ارتباطات و قطع راه های ارتباط یمن با جهان خارج، به منظور ارتکاب کشتارها و جنایات بیشتر و به دور از رسانه ها و چشم جامعه بین المللی و مردم جهان است .

این جنایات ثابت کرده است که حاکمان این کشورهایی که به صورت نیابتی دست به تجاوز می زنند ، از رویارویی در جبهه های نبرد در مقابل نیروهای مسلح یمن هراسان بوده و می ترسند . و اگر متجاوزان منفور صهیونیستی-آمریکایی فکر می کنند که مردم یمن تسلیم اراده ، اهداف و جاه طلبی های آنها خواهند شد، این کار دشوار و دور از دسترس است و کور خوانده اند .
ائتلاف شر و متجاوز در مقابل استقامت ، صبر و استقامت مردم یمن و نیروهای مسلح دلاور آنها که به عدالت آرمان خود و دفاع از استقلال و حاکمیت یمن بر سرزمین های خود معتقد بودند و هنوز هم معتقد هستند ، شکست خواهد خورد و اخراج نیروهای اشغالگر وحشی و شکست آنها و شکست مزدوران آن حتمی می باشد .

در پایان ، ما به استواری ملت بزرگ یمن و نیروهای مردمی مسلح قهرمان آنها اطمینان کامل داریم و حملات موشکی و پهپادی به اهداف حیاتی و استراتژیک در امارات، ابوظبی و عربستان سعودی منجر به نابودی دولت‌های این کشورها خواهد شد . کشورهایی که به خواست و اراده مردم یمن تن می دهند، زیرا آنها مانند ببرهای کاغذی و مانند تار عنکبوت هستند . همان گونه که در آیه شریفه 41 سوره عنکبوت آمده : مثل کسانی که غیر از خدا را اولیای خود برگزیدند ، مثل عنکبوت است که خانه ای برای خود انتخاب کرده درحالی که سست ترین خانه ها ، خانه عنکبوت است اگر می دانستند ! .

سربلندی و جاودانگی برای شهدای یمنِ پایداری و سربلندی و جوانمردی ……
زنده باد مردم قهرمان یمن و نیروهای مسلح آنها……
شرم و ننگ برای ائتلاف متجاوزان ……

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه
منامه – بحرین بزرگ
22 ژانویه 2022 برابر با 3 بهمن 1400 شمسی

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 16 =