بیانیه جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین به مناسبت دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی ، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس و همراهنشان

به گزارش نوپیام :

بسم الله الرحمن الرحيم

قال الله سبحانه تعالى : (وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ”.) صدق الله العلي العظيم. هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند ، مرده مپندار ، بلکه زنده اند که نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

در دومین سالگرد شهادت رهبران پیروزی و همرزمانشان به دست تروریسم و اشغالگران آمریکایی، جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین از آحاد مردم بحرین و نیروهای سیاسی مخالف و تمامی نیروهای مقاومت اسلامی عراق و نیروهای سیاسی آن‌ها، گروه ‌های مقاومت و حشد الشعبی مقدس (بسیج مردمی ) و ملت های محور مقاومت و شاخه های گوناگون آن در سراسر جهان اسلام ، از ایران این دژ و قلعه مقاومت اسلامی تا یمن مقاومت، لبنان مقاومت، سوریه استواری و فلسطین مقاومت می خواهد برای گرامی داشت این سالگرد شهادت در یک برنامه و اقدام واحد و مشترک آحاد ملت ها خواستار انتقام خون شهدای مدافع حرم و رهبران پیروزی با شعار « کجایند خون خواهان حسین … » باشند و کسانی را که دربه شهادت رساندن رهبران پیروزی شرکت داشتند به سزای اعمالشان برسانند .

این جنبش همچنین از آحاد ملت، اقشار مختلف مردم عراق، جناح های مقاومت عراق، حشد الشعبی و نیروهای ارتش عراق از سربازان و افسران شریفی که با داعش، صهیونیست ها ، آمریکایی ها ، سعودی ها و تروریسم اماراتی با تمام شجاعت و شهامت به مبارزه وجهاد برخاستند و در آزادی سرزمین عراق هزاران نفر از این عزیزان به شرف شهادت نائل گشتند و یا مجروح شدند ، بر اصرار و تلاش خود مبنی بر اخراج نیروهای آمریکایی از عراق و خاورمیانه و برچیده شدن همه پایگاه های نظامی آن ها و خروج همه مستشاران امنیتی از کشورشان تلاش وهمت بیشتری نمایند .

این جنبش مجدداً از تمامی گروه ها و جریان های سیاسی عراقی می خواهد در اظهار نظرها و سخنان سیاسی و رسانه ای بر ضد اشغالگری آمریکایی و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی موضع گیری یکسان و یکپارچه ای داشته باشند .

جنبش یاران جوانان انقلاب جوانان 14 فوریه بحرین دیگر بر انتقام جویی از قاتلان و جنایتکاران تاکید می کند… انتقام گیری و قصاص مجرمان ومحاکمه آنها قطعی است و این یک امری شرعی والهی می باشد .

ملت عراق ، گروه های مقاومت اسلامی و نیروهای شریف امنیتی عراقی ، به لحاظ اخلاقی ملزم به گرفتن انتقام هستند و قصاص مجرمان ومحاکمه شرکت کنندگان در شهادت فرماندهان پیروزی واجب و ضروری می باشد .

همچنین مسئولیت این مهم بر عهده رزمندگان و مبارزین جبهه مقاومت اسلامی و نیز بر دوش آزادگان و شرافتمندان است که پس از قصاص قاتلان خیانتکار و ترسویی که با ترور ، جنایت فرودگاه بغداد را مرتکب شدند و فرماندهان پیروزی و سروران شهدای دوران، دو سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و فرمانده حاج ابومهدی مهندس و یارانشان را به شهادت رساندند دیگران نیز چشمان خود را نبندند.

بی شک خون این فرماندهان شهید به یاری خداوند متعال ، نیروهای اشغالگر آمریکایی را از عراق و منطقه خاور میانه بیرون خواهد کرد و این راهبرد انتقام است که می بایست مردمان شریف ، مجاهدان مکتبی و آزادی خواهان مقاوم و شرافتمند در سرتاسر جهان بدان عمل نمایند و این وعده صادق و راستگویی است که آزادی خواهان و احرار با خویشتن و در برابر خداوند و پیامبرش (ص) پیمان بستند تا اینکه قصاص قاتلان و انتقام و بیرون راندن اشغالگران آمریکایی با تمامی امکانات و پایگاه های نظامی آنها از کل عراق و منطقه برچیده شود و در از پیمان روی گردان نخواهند شد .

در پایان، از تصمیم نیروهای مقاومت عراقی برای آمادگی کامل برای مقابله با نیروهای اشغالگر آمریکایی از ساعت صفر سال جدید 2020 میلادی و پس از اینکه روز به روز تأیید شد که نیروهای اشغالگر آمریکایی در قبال خواسته‌های ملت عراق جدی نیستند، و تصمیم مردم عراق در اجرای تصمیم پارلمان مبنی بر خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی، به ویژه پس از دادن فرصت خروج از عراق و در پاسخ به برخی از نیروهای سیاسی و ملی عراق که با دولت برای اجرای تصمیم پارلمان در این کشور همکاری کردند تمجید می نماییم. و امیدوار هستیم دستیابی به اراده مردم برای استقلال میهن خود و بازگرداندن حاکمیت کامل به آنها به زودی محقق شود .

رؤیای آمریکایی برای محور شرارت و شیطان بزرگ که سربازان اشغالگر آمریکایی در پایگاه های نظامی خود در عراق و منطقه احساس آرامش کنند و از صلح و ثبات برخوردار باشند، رویای توهمی بزرگ است که هرگز محقق نمی شود. زیرا دفاع مردم از میهن خود حقی بی چون و چرا است که توسط تمامی قوانین قانونی و ساخته دست بشر تایید شده است. به علاوه آن که وظیفه شرعی و اخلاقی و میهنی است و هرگز حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی در سرزمین ها و اماکن مقدسه و شهدا وجود نخواهد داشت.


جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه
منامه – بحرین اشغال شده
29/12/2021 برابر با 8/10/1400

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =