دکتر فدا حسین مالکی، در حاشیه همایش نشست احزاب و تشکل های مردمی و تجلیل از کارآفرینان ستاد آیت الله رئیسی:
انتظار مجلس تشکیل کابینه انقلابی و جهادی و قوی است
طبیعی است اولین حرکت جناب آقای رئیسی شناسایی و معرفی کابینه به مجلس شورای اسلامی است و انتظار مجلس این است با نگاهی که ایشان دارد یک کابینه قوی و در واقع قوی، جهادی و انقلابی که بتواند مشکلات مردم را سریع برطرف کند تشکیل شود.
دکتر فدا حسین مالکی ، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران گفت: تشکر می کنم از همایشی که دوستان در نظر گرفتند به خصوص از افرادی که در سراسر کشور تلاش کرده بودند و آروزی توفیق برای این عزیزان دارم، همایش بسیار خوبی بود و امیدوارم همه برای حضور پررنگ برای دولت آینده آماده و سرحال باشند.
رئیس فراکسیون مرزنشینان مجلس، کابینه انقلابی و قوی را به نمایندگی از مجلس از دولت آینده خواستار شد و افزود: طبیعی است اولین حرکت جناب آقای رئیسی شناسایی و معرفی کابینه به مجلس شورای اسلامی است و انتظار مجلس این است با نگاهی که ایشان دارد یک کابینه قوی و در واقع قوی، جهادی و انقلابی که بتواند مشکلات مردم را سریع برطرف کند تشکیل شود.
مالکی ادامه داد: ملت ما انتظار دارند که تحول اساسی در کشور به وجود بیاید و مردم در همان روزهای اول احساس کنند که این مهم در کشور رخ داده است.
وی افزود: من از نزدیک به نگاه آیت الله رئیسی اطلاع دارم که نگاه ایشان این است که مردم از همان روزهای اول احساس کنند که در سفره هایشان تغییر حاصل می شود و اشتغال جوانان و رونق اقتصادی پر رنگ خواهد شد.
این نمانیده مجلس به برخی سیاه نمایی ها در مناظرات اشاره کرد و گفت: ایشان بیش از ده سال ریاست های مختلفی در نظام داشته اند که مسلط به امنیت، اقتصاد و سیاست بوده اند و چطور می شود در مناظرات انتخاباتی این همه هجمه علیه ایشان باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان تصریح کرد: خداروشکر نگاه آیت الله رئیسی به مواضع سیاست خارجه خیلی مواضع خوب، محکم است و از این جهت ما دغدغه هایی که در دوران فعلی داریم در دولت آیت الله رئیسی با مواضعی که بیان کردند انشالله وجود نخواهد داشت.

 

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =