دکتر بخت جو در همایش تجلیل از معاونت سیاسی احزاب، تشکل های مردمی و ستاد کارآفرینان کشوری گفت:
آیت الله رئیسی ستادهای انتخاباتی را به داخل خانه‌های مردم بردند
معاون اجرایی احزاب و تشکل‌های مردمی ستاد مرکزی آیت الله رئیسی تصریح کرد: در ابتدا جا دارد پیروزی آیت الله رئیسی،نماینده مردم جمهوری اسلامی ایران به شما مردم عزیز و حضار تبریک بگویم و تصریح کنم که آیت الله رئیسی ستادهای انتخاباتی را به داخل خانه‌های مردم بردند و مردم عزیز مبلغ ایشان بودند.
دکتر ابوالفضل بخت جو، معاون اجرایی احزاب و تشکل‌های مردمی ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در این همایش گفت: در ابتدا جا دارد پیروزی آیت الله رئیسی،نماینده مردم جمهوری اسلامی ایران به شما مردم عزیز و حضار تبریک بگویم و تصریح کنم که آیت الله رئیسی ستادهای انتخاباتی را به داخل خانه‌های مردم بردند و مردم عزیز مبلغ ایشان بودند.
وی ادامه داد: معاونت سیاسی، تشکل‌های مردمی و احزاب به واقع از 31 استان و صد تشکل در یکسال گذشته ساماندهی شده است و امروز که ما خدمت عزیزان هستیم دوستانی به نمایندگی از بسیاری از افراد دراستان‌های مختلف حضور پیدا کرده اند که جا دارد تشکر از همه شما عزیزان داشته باشم.
معاون اجرایی احزاب و تشکل‌های مردمی ستاد مرکزی آیت الله رئیسی افزود: خیلی از دوستان عنوان کردند که ستاد آیت الله رئیسی در مدت کوتاهی شکل گرفته است و این سخنان صحت ندارد و کسانی که فعالیت سیاسی اجتماعی انجام می‌دهند فعالیتشان بااین اعتقاد شروع کردند که دغدغه شان این بود که این فرد مورد تایید مقام معظم رهبری و مطالبه گر مردم باشد و مدیریت اجرایی خوبی را ایفاء کند.
بخت جو در ادامه خاطرنشان کرد: جا دارد از دکتر زنگنه نماینده کارآفرینان کشور تشکر داشته باشیم که امروز در این همایش میزبان صدها کار آفرین برتر کشور هستیم و همچنین از تشکل‌های ایرانیان خارج از کشور، اصناف، کانون کارشناسان رسمی دادگستری، تشکل های کارگری و بازنشستگان و غیره تشکر می کنم.
وی به مردمی بودن دولت آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: گفتمان آیت الله رئیسی دولت مردمی و ایران قوی بود، دولت مردمی و ایران قوی مطالبه تک تک ما و 84 میلیون جمعیت این کشور است و امروز آیت الله رئیسی و کابینه ایشان در قامت فرماندهی هستند که می توانند با برنامه و مدیریت درست از این معضل عبور کنیم.
بخت جو در پایان اظهار داشت: برای عبور از مشکلات امروزی نیاز به بسیج عمومی است، بسیج عمومی زمانی حاصل می شود که مردم احساس کنند برنامه هایشان در برنامه دولت لحاظ می شود، باور کنند یاران رئیس جمهور همگی از جنس خودشان هستند و سعی بر این دارند با مدیریت بهینه فرصت‌ها، چالش ها را پشت سر بگذارند و کسانی انتخاب شوند که از مدیران جهادی و از جنس مردم باشند.

 

 

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =