تجلی یک پدیده نجات دهنده در فضای مجازی

ﺳﺘﺎﺩ ﺍﻣﺮ ﺑﻪ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻭ ﻧﻬﯽ ﺍﺯ ﻣﻨﮑﺮ و شرکت اینما همکاری خود را آغاز نمودند.

به گزارش نوپیام ، پدیده ای نجات دهنده در ملاقات دو پدیده موفق در فضای مجازی همیشه تاثیرگذار بوده و نتایج قابل تاملی داشته است. ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نهادی است که در راستای توسعه نظام مند فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، افراد جامعه را به اجرای این فریضه ترغیب کرده، بر تذکر لسانی و تقویت نظارت عمومی در تمامی شئون و تعاملات اجتماعی تأکید می کند با این سیاست که بر فعالیت‌های ترویجی، نظارتی، حمایتی و همچنین هماهنگی‌های ستادی و بین دستگاهی مبادرت می‌ورزد.
شرکت خصوصی و دانش بنیان «گسترش طراحان نقش الماس» با برند تجاری آی‌نوتی در راستای کارآفرینی در حیطه فروش و بازایابی و ارائه خدمات نرم افزاری کسب و کارها در بستر مخابرات فعالیت خود را از آذر 1390 آغاز کرد تا با همراهی تیم کارآزموده و متخصص در کلیه شهرهای ایران و کشورهای همسایه و با بیش از نیم میلیون کاربر فعال توانست کسب و کارهای نوینی را رونق بخشد و نقشی پر رنگ در حوزه خدمات بازاریابی دیجیتال از خود به جا گذارد.
این دو نهاد با همکاری یکدیگر فرآیند مبارک و موثری را در فضای مجازی رقم زده و ﺑﺎ عنایت ﺑﻪ اﯾﻔﺎي وﻇﯿﻔﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ براي ﺗﺤﻘﻖ اﻣﺮ ﺑﻪ ﻣﻌﺮوف و ﻧﻬﯽ از ﻣﻨﮑﺮ در خدمات رسانی ﺑﺮ ﺑﺴﺘﺮ ﺳﺮوﯾﺲ اﺷﺘﺮاك وﯾﺪیو ﺗشریک مساعی کردند. به منظور ﺑﺮﮔﺰاري ﺑﺎ ﺷﮑﻮه ﺗﺮ «دﻮره ﻣﻠﯽ آﻣﻮزش اﻣﺮ ﺑﻪ ﻣﻌﺮوف و ﻧﻬﯽ از ﻣﻨﮑﺮ» قرار شد تا تبلیغات بنری و ویدئویی کوتاه (3 ثانیه‌ای) آن ستاد در ابتدای محتواهای پلتفرم اینما (eNama)، نمایش داده شود.
با اکران تبلیغات روی پرده اینما، سی ملیون بازدید به دنبال داشته و مخاطبین را به صفحه‌ مدنظر راهنمایی کرده است. از سوی دیگر نمایش تبلیغات به صورت بنر ثابت در محیط وب با درج لینک در وبگاه مدنظر در تمامی صفحات ویدیویی قابل ملاحظه است.
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اخیرا در همایش استانی نخبگان اندیشه‌ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: فریضه امر به معروف نهی از منکر امری متغیر بوده و طبق شرائط مکانی و زمانی برای ترویج و احیای آن در جامعه باید کوشید.
وی افزود: شرایط امروز به گونه‌ای است که اغلب جوانان و نوجوانان در فضای مجازی فعالیت داشته، چاره‌ای جز ترویج و احیای آن در این فضا نیست. ستاد امر به معروف و نهی از منکر همواره حامی اساتید، نخبگان و تلاشگران این حوزه بوده و از هیچ تلاشی برای حمایت از اندیشه ها و طرح‌های آنان فروگذار نکرده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − چهار =